torstai 6. elokuuta 2015

SHOW ME YOUR PLUME

peacock2

Moikka ! :--) Olin jo kauanki toivonu pääseväni eläintarhaan, sillä en oo pitkästä aikaa käyny siellä. Eilen lähettiin sit sinne veljen kaa ja onnistuttiin myös löytää lopulta perilleki. Käytin muuten ekaa kertaa kunnolla tota mun 70-300mm -objektiiviä, joka oli jo vähän pölyyntyny mun huoneen nurkassa. Sillä sai ihan kivasti lähikuvia, joten eläimii oli helppo kuvata kaukaa. Törmättiin aika usein riikinkukkoihin, ja halusin iha hirveesti saada semmosen kuvan, jossa näkyy sillee hienosti ne höyhenet. Yritin tosi kauan ottaa kuvia, ja lopulta onnistuin näköjään ärsyttämään sitä riikinkukkoo, et se sitte näytti mulle sen upeet höyhenet ! Se meinas kyl käydä kiinni muhun, ja mun veli koko ajan yritti varottaa mua, et oon liian lähellä. No, kyykättyäni aika pitkää sain ainoastaan yhen onnistuneen kuvan, sillä se riikinkukko rupes lopulta jahtaa mua. :--D

16 kommenttia

  1. Hieno kuva! Sitä tekee melkein mitä vain saadakseen hienon kuvan :D Onneksi sulle ei luultavasti käyny pahasti! :)
    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei mulle onneks käyny mitään ! Meinasin vaa kaatuu selälleni, ku säikähin pikkusen. :--D Ja kiitos !

      Poista
  2. Rupesin seuraamaan sun blogia pari päivää sitten, koska sulla on ihan upeita kuvia!

    Tää riikinkukkokuvakin, ooh. Vaikka ärsytitkin riikinkukkoherran, niin hyvä kuva menee terveyden edelle... tai sitten ei... tai juu valokuvaajalle :D Tai no, joissain tapauksissa. En esimerkiksi roikkuisi kallionkielekkeeltä vain siksi että saisin merestä hyvän kuvan :DD

    Mutta joo, oon tosiaan seurailemassa sun blogia ja ihastelemassa sun käden työtä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kamalasti ! :--) Ja joo, en itekkää vaarantais mun henkee roikkumalla kielekkeeltä, mutta ku huomaa, että voi saada hyvän kuvan, sillon ei oikeen enää osaa lopettaa ajoissa ennen ku on saanu sen täydellisen otoksen ! :--D

      Poista
  3. wau mikä kuva !

    jenzkusmile.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Niin onnistunut kuva<3 Onneksi ei käynyt mitään:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtava blogi! Rakastan banneria, kuvia, sun tyyliä kirjoittaa ja kaikkea. Ryhdyin lukijaksi. :)

    http://roosel.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurkiitokset ihanasta kommentista ! :>

      Poista
  6. mitääää miten löysin sun blogin vasta nyt?!
    diggailen sun kuvaustyylistä hirveesti ja jään innolla seurailemaan!

    VastaaPoista
  7. Upeita kuvia! Ja toi blogin header on ihastuttava!! ^_^

    VastaaPoista