lauantai 15. elokuuta 2015

PLEASE MIND THE GAP BETWEEN THE TRAIN AND THE PLATFORM

trains copy
platform copy

Heippa taas pitkästä aikaa ! :--) Viikko koulua hurahti jälleen nopeesti niin ku joka vuos, mutta silti en oo vielkää päässy eroon lomantunteesta. Oon viimesen viikon aikana vastaillu lukemattomiin kysymyksiin lukioon liittyen, sillä mun veli alotti nyt samassa koulussa ku minä, ja oon vähä joutunu myös ohjailee sitä kaikessa. :--D Muistan vieläkin ite, kui pihalla olin kaikesta, ja kuinka paljon se koko suuri muutos väsytti alussa. On se nii hauskaa nyt kattoo niitä ykkösiä käytävillä, ku on itekki joskus ollu ihan samassa tilanteessa.

// Kuvat on otettu Lontoossa. (King's Cross ja Clapham Junction)

TRANSLATION:

Long time no see, folks ! :--) We started school here in Finland about a week ago but it doesn't feel  like summer holiday has ended at all. Lately I have also been surrounded by thousands of questions about upper secondary school since my little brother just started in the same school I go to. I can still remember my own experience of beginning upper secondary school. I felt so lost because of the new environment and new things I had never heard of and this kind of change is really exhausting for everyone. And now it's so amusing to see these new freshmen going through the same situation I was in a year ago.

// This photos were taken in London. (King's Cross and Clapham Junction)

4 kommenttia

  1. Ihania kuvia, tuli ihan mieleen Harry Potter - leffat :D

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mulla jäi vaan suu auki selailtuani sun blogia, niin UPEITA kuvia :o Tuun tänne katseleen useemminkin :D

    http://fluffylelle.com/

    VastaaPoista