lauantai 18. heinäkuuta 2015

25 RANDOM FACTS ABOUT ME

1. Oon vähä yli 178cm pitkä (kirahvi i know heheh). 

2. Vihaan neuloja tosi paljon, ja vielä muutama vuos sitte istuin aina mun siskon tai äidin sylissä verikokeissa... :--D
Uskokaa pois, kyl ne hoitajat katto mua sillee 'onko tolla mukulalla kaikki hyvin?'.

3. Puhun englantia brittiaksentilla. Välil mua kuitenki hävettää puhua sillä, koska musta tuntuu, että kaikki puhuu jollakin amerikan aksentilla. Mulle vaa tulee semmone tunne ihan ku mulla olis se väärä aksentti. :--D

4. Ilmeilen tosi paljon, ku selitän jotain juttua.

5. Puhun kuutta kieltä.

6. Oon aika isän lellikki ja mun sisarukset jaksaa koko ajan kiusata mua siitä... :--D

7. Minne ikinä matkustankin ulkomailla, mua luullaan yleensä paikalliseks. Se ei oo kauheen mukava tilanne, ku joku yhtäkkii rupee rupattelee vieraalla kielellä ja mä vaa seison punasena siinä yrittäen sönköttää 'sorry me don't understand wat u saying'.

8. Sain ysiluokalla lasit, koska oon likinäkönen.

9. Voitin  aikoinaan sulkapallossa SM-kultaa.

barbie

10. En välillä saa aina selvää, mitä mun veli tai isä sanoo, koska en kuule hyvin matalii äänii. Ne ei kyl välillä ymmärrä sitä, koska ne luulee et yritän tahaltee ärsyttää niitä kysymällä melkee koko ajan 'ai mitä sä sanoit?'. :--D

11. Mulla on nuorempi veli, joka näyttää paljon vanhemmalta kuin minä. Ihmiset ei meinaa välillä uskoa, että minä oon se vanhempi. Hauskinta on kuitenki se, et välillä mun veljee vanhemmat muksut tulee kysyy siltä, että voisko se käydä ostaa niille tupakkaa ja yms. :--D

12. Mun on aina pakko tehä erilaisia to do -listoja ja rakastan sitä tunnetta, kun saa sitten vetää viivalla yli, jos on hoitanu jonkun jutun. Saan samalla tehtyy paljon asioita, jos teen noita listoja !

13. Oon syntyny Tampereella.

14. Me aina nauretaan kaveriporukassa sille, et oon tosi hoikka, mut silti voin syödä kahen ihmisen eestä ruokaa. Juhlissaki aina ku ilmotetaan, et nyt voi mennä syömään, mua katotaan heti sillee et ryntäänkö ensimmäisenä pöytään. :--D

15. Pienenä mulla oli tapana vierittää kaikki syyt mun veljen niskoille sillo, ku se ei viel osannu puhuu. :--D

16. Oon tosi läheinen mun sisarusten kaa ja voin kertoo heille melkeenpä kaiken. Tykkään viettää aikaa heidän kaa ja oon muutenki aina ollu semmosta familycomesfirst-tyyppiä.

17. Mun lempiaineet koulussa on matikka, fysiikka ja kielet.

spongebob

18. En voi sietää semmosii ihmisii, jotka huomioi vaan sillo ku ne tarvii jotain.

19. Mussa on perfektionistin vikaa, mutten oo onneks ton piirteen ääripäässä ! Mua saattaa vaa esim. välillä ärsyttää kauheesti se, et jos jossain tuotteessa on ihan pienenpieni tahra/naarmu. Sillon saatan rampata edestakasin kassanjonosta vaihtamaan se tuote parempaan. :--D

20. Oon tosi nirso vaatteiden suhteen - tai siis sillo ku oon ostamassa niitä. Ekaks katon, et miellyttääkö kyseinen vaate mun silmää, sit katon hintaa ja jos sekää ei kirpase mun sydäntä, katon viimeseks, onks se kokonaan tehty puuvillasta. Jos ei, niin jätän valitettavasti tän vaatteen kauppaan ja rupeen itkee sisäisesti. Puuvillasta tehdyt vaatteet kestää tosi hyvin ja sen takia en oo ostelemassa koko ajan uusia vaatteita.

21. Osaan kuunnella ihmisii ja oon myös ihan hyvä antamaan neuvoja.

22. En meikkaa ollenkaan.

23. Tykkään hoitaa asioita, jos kuuntelen samalla musiikkia. Silleen saan hoidettuu tylsimmätki jutut mukavammin ja nopeemmin.

24. Aina ku katon elokuvaa, tykkään arvostella näyttelijöiden suorituksia ja pohtia, kuinkakohan joku tietty kohtaus on tehty.

25. Sanon varmaan tuhat kertaa 'ei herettine sun kaa' päivän aikana.

8 kommenttia

  1. Aivan ihania nuo kuvat tässä postauksessa! Varsinkin tosta ekasta barbiekuvasta tuli jotenkin mieleen se miten nykypäivänä pitäisi olla virheetön iho ja muutenki täydellinen eikä omana itsenään oleminen riitä. Just tällasia blogeja oon etsinyt mun lukulistalle, koska tää on nimenomaan valokuvausblogi sanan oikeassa tarkoituksessaan ja kuvatkin ovat vähän laadukkaampaa tasoa kuin yleensä valokuvausblogeissa. Tykkään myös siitä, että ainakaan nopealla vilkaisulla blogistasi ei löytynyt yhtään kuvaa objektiivin linssinsuojuksesta tai "artsya" kuvaa kukasta keskellä peltoa. Olet ihana, ja sun blogi kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vitsit kiitos tosi paljon ihanasta kommentista ! :o et arvaakkaa kui paljon se piristi mua !

      Poista
  2. aivan ihania kuvia!! :o ja muutenkin todella hieno blogi pakko sanoa :--)

    http://emmalottasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Apua toi edellisen postauksen pappakuva, ihana! Tosi kivoja kuvia muutenkin, jään seuraileen! Tekisit enemmän kuvajuttui haluun nähä näitä enemmän :D

    eevavaltokari.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hii kiitän ja tervetuloa mukaan ! :> ja mitä muuten tarkotat noilla kuvajutuilla ?

      Poista
  4. Tää oli tosi kiva postaus ja oot niin tiatava kuvaamaan! :-) tykkään sun kuvista paljon!

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkäsit ja kiitos ! :--)

      Poista