keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

SALUTORGET I ÅBO

torget2
torget7
torget2new
torget5
torget4


Moikka taas ! Kuten te terävimmät saatoitte tajuta postauksen otsikosta, että olen siis käynyt Turussa tässä viime aikoina (jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin eilen olin siellä). Nää kuvat on otettu Turun kauppatorilla, joka oli ihan täynnä ihmisiä ja mä tietenkin käytin hyväkseni sitä salakuvatessani heitä. :D Tykkäsin iha sika paljon Turusta ja se muistutti joittenkin rakennusten takia vähän Helsinkiä. Viiden tunnin aikana ehittiin käydä kuitenkin ihan mukavasti Sibelius-museossa, Tuomiokirkossa ja Turun linnassa. Saatan sitten myöhemmin julkasta lisää kuvia mun reissusta. :--)

Viime viikolla olin muuten Virossa (ei kyl noustu maihin) ja juhlittiin myös veljen pääsyä samaan lukioon ku minä ja mun sisko. Muistan ite vieläkin tosi selkeesti lukion alun ja se on nii hauskaa nähä, ku mun veli on nyt ihan samassa vaiheessa ku minä vuosi sitten ! :D Ne uudet ykköset varmaan luulee mun veljen olevan abi siel koulus, ku se on nii pitkä ja näyttää vanhalta ikäisekseen. :D:D

2 kommenttia