maanantai 27. huhtikuuta 2015

WHEN TOMORROW COMES, I'LL BE ON MY OWN

bleu3


Heippa ! :-) Nyt on ens vuoden kurssivalinnat tehty ! Niitä tehdessäni mulle tuli semmone outo fiilis tai siis tajusin, että kohta lukio loppuu ja mun pitäis vähä niiku miettii, mitä haluun tehä mun elämällä. Okei, mul on viel kaks vuotta lukiota jäljellä ja vielä paaaljon aikaa miettiä mun tulevaisuutta... :--D Mua kiinnostaa tosi monet ammatit, mutten ehi opiskella lukiossa kaikkia niihin tarvittavia aineita. Pelkään, että jos pääsen opiskelee jonnekki ja sit tajuunki, ettei tää ookkaa mun juttu ja sit joudun opiskelee itsenäisesti toista opiskelupaikkaa varten. No mut, mun ei tarvii viel murehtii ja kyllä mä sen unelma-ammatin löydän varmasti jossai vaiheessa :--D Ps. Musta tuntuu, et höpisen itekseni tääl blogin puolella. Hoooi, missäs te aikoinaan aktiiviset olleet seurailijat ootte ? :o

2 kommenttia