sunnuntai 10. elokuuta 2014

HIGH SCHOOL, HERE I COME!

highschool copy

Moikka :--) Apua, huomenna mulla alkaa lukio ja mua jännittää ihan kauheesti ! Tuntuu tosi oudolta, kun oon tottunu aina kävelee entiseen kouluun ja nyt mun pitäis mennä jollakin metrolla keskustaan asti ! Ympäristön lisäks kaikki ihmiset on ihan uusii mulle ja muutenkin kaikki asiat tulee olemaan eri lailla ku yläasteella. Oon tässä viime päivinä kierrelly kaupoissa ostamassa koulutarvikkeita, käyny kattomassa sopivaa läppäriä ja muutenkin nauttinu viimeisistä lomapäivistä. :--) 

7 kommenttia

  1. ♥ beautiful pictures, hun!
    and i love your header and the whole blogdesign too.

    VastaaPoista
  2. On kyllä tosiaan hienoja kuvia sulla! :) Selasin monta postausta taaksepäin :)

    VastaaPoista
  3. sulla on aivan ihastuttava blogi
    <3 : leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. pakko kysyä että miten saat, tänne ton "älä kopio kuviani" jutun, ja en ollut kopioimassa kuvaa :D vaan blogi , mutta siis
    haluisin omaankin blogiin tollaisen

    VastaaPoista