lauantai 8. helmikuuta 2014

YOUR HEART IS LIKE A SOLDIER, LOYAL 'TIL YOU DIE

11111111111 IMG_86010 IMG_8631

Heeejsan! :-) Tajusin just muutama päivä sitten, että meijän läppärillä on photoshop, joten voin nyt taas muokata kuvia !! Tän viikon sisällä on tapahtunu vaikka mitä: on ollu kokeita, treenit ja oon nolannu itteni monta kertaa... Naurettii tos yks päivä mun kavereitten kaa jollekki jutulle ruokalas ja sit tietenki mun suussa olevat riisit lensi KOLME kertaa mun kaverin päälle ja jopa sen ruokaan!! Ai nii muistinki, et tässä kuussa muuten minä ja mun blogi täytetään vuosia, jeeei :-D

Heeey :--) So many things have happened during this week ! I have had exams, my track and field practice and I have also made a fool of myself several times... I was laughing with my friends at the school canteen the other day and of course I accidentally spat all my food THREE times on my friend !! By the way, do you find these English translations useful? :--) And what do you think about the pics?

7 kommenttia

  1. Olis kiva jos postaisit useammin ja olisi enemmän kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, mutta kuten edellisessä postauksessa kerroin, meijän kone on rikki ;--)

      Poista
  2. Aivan mitään sanomattomam upea ulkoasu!

    VastaaPoista
  3. sun blogista on esittely tuola:)
    http://suvipeppiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. aah sun hiukset on ihanat :-D

    http://hennepp.blogspot.fi/

    VastaaPoista