lauantai 7. joulukuuta 2013

IS IT WRONG TO MISS THE TIME THAT WE HAD ?

20120604_4332 20130524_9999_9 20120604_4324

Moikka! Selailin täs aamulla vanhoja kuvia ja päätin vähä muokkailla niitä. Nää kaikki kolme kuvaa on siis otettu kesällä. Tän viikon aikana oon käyny treeneissä, ''yrittäny'' lukee kokeisiin ja käyny meijän koulun järjestämässä ysi-illassa :---) Ai niin, esiinnyn muuten meijän koulun joulujuhlassa (meijän ilmaisutaidon ryhmä tekee  siis sellasen näytelmän) ja mua jännittää sikana, ku se juhla on jo ens viikolla, enkä osaa mun repliikkejä ees viel kunnolla, heheh...... Ihanaa muuten, ku tääl etelässäki on satanu lunta, mut tietenkää en voi mennä kuvaa, ku oon flunssas :/
Mut hei kommentteja kuvista !!

4 kommenttia

  1. Mulla on aivan sama tunne tuon näytelmän kanssa joka vuonna (harrastan teatteria), mutta kyllä se siitä sitten. Oon huomannu, että ne osaa siinä esityksessä ihan väkisin, vaikkei niitä ois kotona tai treeneissä sen kummemmin muistanut. :) Onnea jo valmiiksi sinne ! Ja niin, jottei tästä tulis pelkkää lörpöttelyä, niin on pakko kehua noita aivan upeita kuvia ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelkään kauheesti, et jos unohan mun repliikit ja sit jäädyn sillee XD Mut kai mä opin ne jotenki :D Ja kiitos ! ♥

      Poista