lauantai 9. marraskuuta 2013

THERE IS BEAUTY IN SIMPLICITY

skjsf
20120616_6920

Heeeeei pitkästä aikaa! Ihanaa, kun koeviikko on vihdoinkin takana! Oon nyt ollu viikon tetissä ja siel on ihan kivaa. Haluaisin muuten jakaa teijän kaa yhen nolon jutun. Olin tulos töistä ja yritin ehtii metroon. Noh, mä ehin nipin napin sisään ja sit ku olin menos istuu, huomasin, etten päässy liikkuu. Käännyin sillee oudosti ja tajusin, et mun reppu oli jääny metro-ovien väliin! Yritin vaan vetää mun reppuu, mut ne ovet ei auennu. Mua nauratti ja itketti siin samalla. Yks ulkomaalanen nainen yritti auttaa mua saamaan ne ovet auki. Se metro liikkuu samal. Ihanaa, ku se mun reppu vaa lepatti siel ulkona jännästi XD Kahen pysäkin jälkee onnistuttii saamaa mun reppu niitten ovien välist. Kaikki siel metros vaa nauro! :D Oli se melkone kokemus! Ps. noi kuvat on kesältä.

6 kommenttia