keskiviikko 20. marraskuuta 2013

IN THE FOREST

20131117_2379
20131117_2457
20131117_2433 20131117_2409

Heippa! Mun kaksviikkonen tetti loppu viime viikol, joten on aika taas palata koulupenkille. Oon vaan ottanu rennosti, kuvannu ja käyny treeneissä, ei siis sen kummosempaa. Huomenna oon menossa muuten kattomaan Nälkäpelin! Jos ette tienneet, ihailen ja fanitan kauheesti Jennifer Lawrencea ja tykkään muutenki tosi paljon Nälkäpelistä ♥_____♥ Nää kuvat on otettu viime sunnuntaina, mut sain vast tänää tän postauksen kasaan... hehehe. Kuvissa esiintyy siis mun kaveri, Jonna, EN minä :D Ps. Haluaisitteko muute, et tekisin joskus sellasen postauksen, jossa kerron vähä itestäni? 

12 kommenttia

  1. Hienoja kuvia&tee ihmeessä esittelypostaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos & kiva kuulla, et esittelypostaus kiinnostaa! :)

      Poista
  2. Kaunis tyttö ja kauniit kuvat :) tee ihmeessä semmonen postaus ja kuvia mukaan? :)

    VastaaPoista
  3. samaa meinasin sanoa kuin anonyymi tuossa ylempänä ! ü

    VastaaPoista
  4. Upeat kuvat ja esittelypostaus olis tosi kiva :)

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia :O! sait lukijan ;)! Mut pystysuunnassa olevat kuvat vois olla yhtä leveitä kun vaakasuunnassa olevat. En tarkoita et niitä pitäis alkaa vääntää et kuva ois semmoi ''läski'' , vaa et mitat pysyis samana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En oo koskaa onnistunu saamaa niit sillee hienosti, mut voisin yrittää taas kokeilla XD

      Poista